مناسب ترين فصل براي تور مالزي چه زماني مي باشد

۱۹۳ بازديد

تور لحظه آخري مالزي تميزي در كشور مالزي توصيه اي ضروري ست كه مركز بهداشت جهاني اين بيماري ها را در كشور مالزي  مشاهده نموده مي باشد: بيماري هپاتيت A/ وبا/ انسفاليت ژاپني نوع B/ مالاريا/ بيماري انگلي ناشي از كرم شيستومياز / سل/ تب تيفوئيد/ تب دنگيبنابراين براي نگهداري بهداشت در كشور مالزي مي بايست به نكات زير توجه نمود.

قوانين، آداب و رسوم

1- در اين كشور براي جرايم مواد مخدر مجازاتهاي شديدي از جمله حبس هاي طولاني و اعدام اعمال مي شود.

2- در فرودگاه يا سطح شهر در صورتي كه مشكوك به استعمال مواد مخدر باشيد از شما آزمايشاتي را به عمل خواهند آورد، بنابراين توصيه مي شود در صورت سفر به اين كشور، چنانچه آزمايشات مربوطه را قبلا انجام داده ايد، آنها را به همراه داشته باشيد تا در صورت نياز ارائه كنيد.

3- مالزي يك كشور با فرهنگ هاي مختلف مي باشد ولي به عنوان يك كشور اسلامي، قوانين وآداب و رسوم اسلامي در آنجا رعايت ميگردد.

4- اتباع خارجي در صورت سفر به اين كشور بايد در فرودگاه براي ورود ارزهاي خارجي، اظهار نامه مربوطه را تكميل كنند تا در صورت خروج از كشور بتوانند مبلغ مورد نظر را با خود خارج نمايند، لذا توصيه مي گردد در تكميل اظهار نامه دقت نمائيد تا در هنگام خروج با مشكل روبرو نشويد.

5- در مالزي مناطق مختلفي براي توريست ها وجود دارد كه لازم است قبل از گردش در آن مناطق، از مقامات محلي مجوز لازم را دريافت كنيد.

6- براي رانندگي در اين كشور مي بايد گواهينامه ملي آن يا يك گواهينامه بين المللي (I D P) داشته باشيد. (I D P) يك مجوز بين المللي براي رانندگي است كه دارندگان آن مي توانند بدون نياز به گذراندن دوره هاي آموزش رانندگي يا شركت در امتحانات راهنمايي و رانندگي در بيش از 160 كشور جهان رانندگي كنند، علاوه بر اينكه اين مجوز به عنوان يك سند معتبر بين المللي، مي تواند تعيين و تأييد كننده هويت دارنده آن به شمار آيد. متقاضيان اين نوع گواهينامه مي توانند در داخل كشور با مراجعه به نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران معاونت راهنمايي و رانندگي و با ارائه گواهينامه ايراني معتبر خود، نسبت به دريافت آن اقدام كنند.

7- به علت عدم وجود قرار داد انتقال محكومين از حبس ميان دو كشور، در صورتي كه فرد به هر عنوان توسط مقامات قضايي اين كشور به زندان محكوم شود، مي بايد دوران محكوميت خود را در زندان هاي محلي بگذراند.

8- چنانچه به هر دليل توسط پليس محل بازداشت شديد بلافاصله از مامورين بخواهيد به استناد ماده 36 كنوانسيون وين ناظر بر امور كنسولي، مراتب را سريعا به سفارت يا نزديكترين سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران اطلاع دهند و چنانچه زبان محل را نمي دانيد از امضاء هرگونه اوراق و اسناد خودداري كنيد.

 

براي اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان مالزي مراجعه كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.