مناسب ترين فصل براي تور ارمنستان چه زماني مي باشد

۱۵۹ بازديد

تور ارزان ارمنستان از جمله سفرهايي است كه متقاضيان كثيري دارامي باشد.كشور ارمنستان نيز موفق شده است .

خيلي ها قبل از مهاجرت به قصد تفريح و گردش از طريق تور هاي مختلف اقدام ميكنند. بعضي از اين افراد كه تور ارمنستان را براي گردشگري انتخاب ميكنند نگران ارتباط با خانواده خود هستند . براي رفع اين نگراني ها لازم است اين مطلب را بخوانند.

شبكه هاي 2G، 3G و 4G در سيستم مخابراتي ارمنستان راه اندازي شده‌اند و اين نشان دهنده

پيشرفت قابل ملاحظه‌ي صنعت مخابرات و ارتباطات در اين كشور است. توصيه مي كنيم به جاي استفاده از خدمات رومينگ شركت هاي ايرانسل و همراه اول كه در اين كشور برقرارند، از سيم كارت‌هاي اعتباري خود ارمنستان استفاده كنيد كه بسيار ارزان‌تر بوده و مي‌توانيد از سرعت بالاي اينترنت موبايلي استفاده ببريد.

تا اين لحظه تنها سه شركت عهده‌دار تامين ارتباطات راه دور اين كشور هستند كه اتباع خارجي (به جز اوكراين و روسيه) فقط مي توانند از دو سرويس دهنده Vivacell و Orange سيم كارت تهيه كنند. هر دوي اين شركت‌ها بخش وسيعي از خاك ارمنستان را پوشش مي دهند و آنتن‌دهي خوبي دارند. البته اخيرا سرويس Beeline هم مورد استفاده قرار مي گيرد.


خريد در ارمنستان

واحد پول ارمنستان ، درام نام دارد كه از واژه فارسي درم گرفته شده است و امروزه به معني پول هم بكار مي‌رود. علاوه بر پول رسمي اين كشور، مي توانيد از دلار، يورو و همينطور روبل نيز استفاده كنيد.

در صورتي كه از مرز زميني نوردوز قصد ورود به ارمنستان را داريد، توصيه ما براي تبديل ارز و خريد درام استفاده از صرافي‌هاي واقع در مرز است كه بصورت ۲۴ ساعته فعاليت مي‌كنند و نرخ‌هاي بهتري براي تبديل ريال به درام ارائه مي‌نمايند.البته توصيه مي شود به ميزان نياز خود تا ايروان درام تهيه كنيد زيرا هميشه در ايروان قيمت هاي بهتري براي تبديل دلار خواهيد يافت.

اميدواريم كه تور ارمنستان به شما خوش بگذرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.